Про результативність дистанційних форм методичної роботи свідчить, на нашу думку, СТАТИСТИКА: кількість педагогів, які пройшли на вчання на дистанцйних курсах та отримали сертифікати. стали учасниками "цифрових понеділків" та вебінарів в межах методичних днів.
Кількість слухачів дистанційних курсів, які отримали сертифікати - 177 (близько 85% зареєстрованих для навчання).
Учасники дистанційних курсів
Віртуального університету «Інноватика та інновації» за складовими системи
освіти міста
Дистанційний курс
|
ЗНЗ
|
ДНЗ
|
ПНЗ
|
Персональне
навчальне середовище педагога (управлінця)
|
92
|
13
|
3
|
Електронні таблиці
для педагогічних працівників
|
61
|
||
"Формування і
оцінювання навичок безпечного і відповідального використання Інтернету"
|
7
|
1
|
Учасники дистанційних курсів
Віртуального університету «Інноватика та інновації» за категоріями педагогічних
працівників
Дистанційний курс
|
Директори, заступники, вихователі-методисти, завідувачі відділами
|
Вчителі, вихователі
|
Психологи, соціальні педагоги,
логопеди, методисти з профорієнтації, педагоги-організатори, бібліотекарі
|
Персональне
навчальне середовище педагога (управлінця)
|
27
|
65
|
16
|
Електронні таблиці
для педагогічних працівників
|
10
|
49
|
2
|
"Формування і
оцінювання навичок безпечного і відповідального використання Інтернету"
|
7
|
1
|
Середня кількість переглядів одного випуску "Цифрового понеділку"– 112.
Середня кількість переглядів одного вебінару, записаного в межах методичного дня, – 83.
Ще один показник результативності дистанційних заходів - ВІДГУКИ педагогів, їх прагнення продовжити навчання, запровадити інновації у навчально-виховний процес.
Немає коментарів :
Дописати коментар