Віртуальний університет

   У 2011 році з’явилася ідея забезпечення наступності у розвитку професіоналізму керівних та педагогічних кадрів в міжкурсовий період в тому числі й засобами дистанційної освіти. Згідно з програмою дослідно-експериментальної роботи Науково-методичного центру було створено Віртуальний університет «Інноватика та інновації»
   Наукове керівництво віртуального університету здійснювали Ястребова В.Я., в той час проректор з науково-методичної роботи КЗ "ЗОІППО" ЗОР, кандидат педагогічних наук, професор, науковий керівник експерименту НМЦ з теми «Науково-методичний супровід інноваційних процесів в освітній системі малого міста», та Лапшина І.С., кандидат педагогічних наук.

Пріоритетні напрямки діяльності:

  • поширення та поглиблення теоретико-методичних знань педагогічних працівників закладів освіти міста з проблем інноваційної діяльності
  • налагодження системи оперативного інформування педагогів міста про інновації в освіті
  • підтримка комунікаційних процесів з окресленого кола питань;
  • сприяння вільному вибору педагогами та педагогічними колективами маршруту розвитку професійної компетентності та здійснення професійної діяльності за допомогою інноваційних технологій.
На даний момент усі ресурси університету є відкритими. Віртуальний університет дає можливість отримувати неформальну й інформальну освіту.
По-перше, сайт Віртуального університету є агрегатором матеріалів щодо інноваційної діяльності в освіті, новітніх педагогічних технологій, майданчиком для організації віртуальної взаємодії педагогів між собою, з методистами НМЦ, науковцями. Скористатися ресурсами університету має можливість будь який педагог (й не тільки нашого міста), у будь який час без реєстрації та інших обмежень, коли в цьому виникає потреба.
По-друге, у складі Віртуального університету працюють три факультети: підвищення управлінської компетентності, підвищення професійної компетентності педагогів, становлення педагогічної майстерності. Кожен пропонує слухачам певний перелік курсів, вебінарів та інших видів навчальної взаємодії. Опрацювання визначеного мінімуму теоретичних та практичних завдань протягом року дає право на отримання сертифікату, який свідчить про підвищення рівня професійної компетентності педагогічного працівника в міжкурсовий період за окремими напрямками.

Серед авчальних ресурсів Віртуального університету:

  • «Методична скарбниця» - це зібрання портфоліо, описів інноваційного досвіду працівників міста, що визнані кращими за результатами професійних конкурсів;
  • «Салон педагогічних інновацій» - містить добірки мультимедійних, текстових файлів, посилання на ресурси, які розкривають зміст, надають приклади застосування інноваційних технологій в педагогічній практиці;
  • «Майстер-клас» - надає приклади застосування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі педагогами м. Енергодара;
  • «Наукові та методичні консультації» - ресурс для он-лайн консультування з методистами НМЦ, науковцями, в тому числі віртуальні консультації – добірка записів вебінарів, виступів науковців з актуальних питань інноваційного розвитку сучасної освіти.

Немає коментарів :

Дописати коментар