Другий рік на платформі Віртуального університету «Інноватика та інновації» проводяться короткострокові дистанційні курси.
| Курс «Персональне начальне середовище педагога (управлінця)» має на меті формування базових знань та навичок організації самоосвітньої діяльності на основі визначення власних потреб з використанням сучасних інформаційних технологій. Розробник і тьютор курсу методист НМЦ Самойлова І.А. |
| Курс «Електронні таблиці для педагогів» є також практикоорієнтованим, акцент робиться на набуття педагогами навичок використання табличного процесора Excel в роботі вчителя-предметника або управлінського працівника. Тьютором цього курсу є методист НМЦ Дмитренко Л.А. |
| У 2016 році за участю вчителів інформатики шкіл міста було опробувано дистанційний курс "Формування і оцінюваннянавичок безпечного і відповідального використання Інтернету", який розробила і супроводжувала керівник ММО вчителів інформатики Московська М.М. за методичним керівництвом методиста НМЦ Ласкової Н.О. |
Враховуючи особливості дистанційної форми навчання та навчання дорослих ми відпрацювали свої підходи до організації роботи дистанційних семінарів та курсів. Намагалися використовувати максимально ефективні методи навчальної взаємодії.
По-перше, програма роботи семінару (курсу) передбачає ознайомлення з теоретичним матеріалом та виконання практичних завдань відповідно до повсякденної практики (посадових обов’язків) слухача.
По-друге, налагоджений зворотній зв’язок з метою визначення ступеня виконання поставлених завдань та супроводу учасників. Практична складова роботи семінарів (курсів) передбачає надання виконаних завдань електронною поштою; роботу з документами та таблицями Google у спільному доступі; обговорення окремих питань управлінської діяльності на форумах у Групі Google. З початком роботи кожному учаснику надається доступ до Таблиці Google «Динаміка участі у роботі семінару (курсу)», куди постійно вносилася інформація про виконану роботу кожного педагога.
Інтерактивна взаємодія всіх учасників семінару (курсу) за допомогою сервісу Google-Групи стала додатковим мотивуючим фактором: участь у обговоренні питань форуму дозволяла познайомитися з досвідом колег, поділитися своїми здобутками, отримати відгуки тощо.
Учасники семінарів (курсів), які виконали програму, отримують сертифікати Науково-методичного центру. Проте, ефективними ці заходи стали завдяки тому, що одразу набуті уміння слухачі застосувають у своїй професійній діяльності у співпраці з методистами нашого центру, які є кураторами різних напрямків методичної роботи.
Немає коментарів :
Дописати коментар