Результативність

   Про результативність дистанційних форм методичної роботи свідчить, на нашу думку, СТАТИСТИКА: кількість педагогів, які пройшли на вчання на дистанцйних курсах та отримали сертифікати. стали учасниками "цифрових понеділків" та вебінарів в межах методичних днів.

Кількість слухачів дистанційних курсів, які отримали сертифікати - 177 (близько 85% зареєстрованих для навчання).

Учасники дистанційних курсів Віртуального університету «Інноватика та інновації» за складовими системи освіти міста

Дистанційний курс
ЗНЗ
ДНЗ
ПНЗ
Персональне навчальне середовище педагога (управлінця)
92
13
3
Електронні таблиці для педагогічних працівників
61


"Формування і оцінювання навичок безпечного і відповідального використання Інтернету"
7

1

Учасники дистанційних курсів Віртуального університету «Інноватика та інновації» за категоріями педагогічних працівників

Дистанційний курс
Директори, заступники, вихователі-методисти, завідувачі відділами
Вчителі, вихователі
Психологи, соціальні педагоги, логопеди, методисти з профорієнтації, педагоги-організатори, бібліотекарі
Персональне навчальне середовище педагога (управлінця)
27
65
16
Електронні таблиці для педагогічних працівників
10
49
2
"Формування і оцінювання навичок безпечного і відповідального використання Інтернету"

7
1

Середня кількість переглядів одного випуску "Цифрового понеділку"– 112.


Середня кількість переглядів одного вебінару, записаного в межах методичного дня, – 83.


Ще один показник результативності дистанційних заходів - ВІДГУКИ педагогів, їх прагнення продовжити навчання, запровадити інновації у навчально-виховний процес.


Немає коментарів :

Дописати коментар